Functie |
Service Manager Hypotheken |
Bedrijf |
Middelgrote Bank, Den Haag |
Aantal uur per week |
36-40 uur |
Salarisindicatie |
Zeer goede arbeidsvoorwaarden; DETAVAST |
Onze opdrachtgever is op zoek naar een Service Manager Hypotheken. De Service Manager heeft een centrale positie binnen het Retail-bedrijf en zorgt er voor optimaal functionerende verbinding tussen servicers (o.a. Stater en Quion), serviceproviders en de interne organisatie.
Meld je hier aan!
carnegieplein 4 den haag
DOEL FUNCTIE
De Servicemanager die wij zoeken is o.a. verantwoordelijk voor alles wat met de run en beheer activiteiten van het hypotheekbedrijf te maken heeft voor al onze labels (Hypinvest, Quion, NIBC Direct incl Vastgoed, OTM als Lot hypotheken).
Initiëren, begeleiden van, implementeren en monitoren en (sturen op) verbetering van de interne en externe run en beheer processen (E-consument, E-geldgever, bouwdepot, OHA, aflossen etc) en primair aanspreekpunt zowel intern als extern voor beheerzaken.
Ownership pakken, informeren en geïnformeerd worden, regisseren, coördineren en hands-on zaken oppakken zijn kernbegrippen die onlosmakelijk verbonden zijn met het functioneren van de Servicemanager.
Plaats in de organisatie
Binnen de SBU Retail Banking is Client Services Mortgages verantwoordelijk voor de administratie van het hypotheekbedrijf voor alle hypotheeklabels (Hypinvest, NIBC Direct en Lot hypotheken). Het team Servicemanagement Hypotheken rapporteert aan het hoofd Client Services Mortgages.
Samen met de dedicated changemanager, de vendor manager en de servicemanager voor midoffice en serviceproviders vorm je het team Service Management Hypotheken bestaande uit vier personen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor alle geoutsourcete diensten van het hypotheekbedrijf binnen Retail Nederland.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor contacten met onder andere:
· Servicers
· Retail Banking
· Audit
· Compliance
· Finance
· Investor Services
· Information Security Management
· Wooncollect
· Business Partners, diverse hypotheek gerelateerde externe instanties (BKR, NHG, HDN, Banken)
Kerntaken
· Verantwoordelijk voor alles wat met run activiteiten te maken heeft zowel voor Hypinvest, Quion, NIBC Direct incl Vastgoed, OTM als Lot hypotheken (incl iSHS systeem)
· Organiseren van en deelnemen aan periodieke operationele en tactische overleggen met Stater en Quion
· Initiëren, begeleiden van, implementeren en monitoren en (sturen op) verbetering van de interne en externe run en beheer processen (E-consument, E-geldgever, bouwdepot, OHA, aflossen etc) en primair aanspreekpunt voor beheerzaken
· Bijhouden en intern communiceren van de contactmatrix per partij (bij wie moet je waarvoor zijn)
· Mede bezoeken van Community meetings bij Stater (wet- en regelgeving e.a.)
· Interne communicatie vanuit service management (nieuwsbrieven, presentaties, dashboard)
· Incidentmanagement (data breaches, incidenten, bijhouden incidents overview, RCA opvolging etc)
· Kwartaalijks Business Development Overleg en Innovatie Overleggen met Stater organiseren
· Aanspreekpunt voor zaken betreffende spaarwaarden administratie
· Aanspreekpunt vanuit servicemanagement voor klachten en klachtenrapportages van outsource partijen
· Onderlinge afstemming met service-, vendor- en changemanagement
· Het pro-actief bewaken en zelfstandig behandelen van de operationele actielijst voor wat het eigen aandachtsgebied;
· Behouden van het overzicht van en meedraaien in Retail Banking brede projecten;
· Het tijdig signaleren van knelpunten binnen het aandachtsgebied en aandragen van verbeter voorstellen.
Wat bieden we jou?
· Een dynamische werkomgeving waar hard wordt gewerkt maar waar ook veel plezier wordt gemaakt;
· Een ondernemend en groeiend team;
· Goede arbeidsvoorwaarden.
Daarnaast koesteren we onze ondernemende en vindingrijke cultuur door het aanbieden van flexibele apparaten en werkplekken. Hierdoor kun je werken waar en wanneer je wilt, wat leidt tot een betere performance en werk/privé balans.
Solliciteren
Vergeet niet je motivatiebrief toe te voegen. In plaats van een motivatiebrief kun je een 2-minuten durende video waarin je je motivatie toelicht meesturen. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.